B4B Co.,Ltd.

Offering Recruitment In Thailand, บริษัท บีโฟร์บี จํากัดเป็นบริษัทที่ปรึกษาที่เชี่ยวชาญด้านการบริหารทรัพยากรบุคคล ไอที และประกันภัย

WORK FOR US

WORK FOR US

Recruitment Consultant (Permanent staff)
RecruitmentConsultant (Freelance)

The Recruitment Consultant will be responsible for searching suitable candidates for client companies according to the company’s target.

  1. Search, screen and interview candidates
  2. Analyze and match candidates with available positions
  3. Provide job description and other related information to candidates including collect necessary information from candidates to prepare candidate’s profile and send to clients
  4. Arrange interview appointments between candidates and clientsor other consultants, follow up and inform candidate of the outcome and feedback from the client.
  5. Assist in the remuneration negotiation process between candidates and clients.
  6. Assist in marketing activities to attract potential candidates

Qualifications;

  • 25- 35 years old, Bachelor’s degree in any field
  • 1-3 years of experience in recruitment
  • Target-oriented and able to work under pressure
  • Good communication and interpersonal skills, willing to take up additional responsibilities as required
  • Good command of spoken and written English
  • Proficient in Microsoft Office (Word, Excel power Point)

Compensations;for performance staff

  • Fixed Salary
  • Commission
  • Performance Bonus

ที่ปรึกษาด้านการสรรหาบุคคลากร (พนักงานประจำ)
ที่ปรึกษาด้านการสรรหาบุคคลากร (อิสระ)

ที่ปรึกษาด้านการสรรหาจะเป็นผู้รับผิดชอบในการสรรหาผู้สมัครที่เหมาะสมกับตำแหน่งงานที่ได้รับมอบหมายจากบริษัทของลูกค้าให้เป็นไปตามเป้าหมายที่บริษัทกำหนด

  1. สรรหา คัดเลือก และการสัมภาษณ์ผู้สมัคร
  2. วิเคราะห์คุณสมบัติ ทักษะ ความสามารถของผู้สมัครให้ตรงตำแหน่งที่กำลังเปิดรับอยู่
  3. ให้ข้อมูลลักษณะงานและข้อมูลที่เกี่ยวข้องแก่ผู้สมัคร พร้อมทั้งสอบถามข้อมูลเพิ่มเติมจากผู้สมัคร จัดทำประวัติการทำงานของผู้สมัครและจัดส่งให้ลูกค้า ประสานงานการนัดสัมภาษณ์ระหว่างผู้สมัครและลูกค้า หรือผู้สมัครกับที่ปรึกษาท่านอื่นรวมถึงติดตามสอบถามผลการสัมภาษณ์และแจ้งให้ผู้สมัครทราบ
  4. ประสานงานการเจราต่อรองค่าตอบแทนระหว่างผู้สมัครและลูกค้า
  5. ช่วยในการจัดกิจกรรมทางการตลาดเพื่อดึงดูดผู้สมัครที่มีศักยภาพ

คุณสมบัติของผู้สมัคร;

  • อายุ 25-35 ปี วุฒิปริญญาตรีทุกสาขา
  • ประสบการณ์ 1-3 ปีด้านการสรรหาบุคคลากร
  • ทำงานแบบมุ่งเน้นเป้าหมายและสามารถทำงานภายใต้ความกดดัน
  • สื่อสารที่ดี มีมนุษยสัมพันธ์ดีและเต็มใจที่รับผิดชอบงานเพิ่มตามที่ได้รับมอบหมาย
  • สื่อสารภาษาอังกฤษได้ดี ทั้งพูดและเขียน
  • ใช้โปรแกรมMicrosoft Office (Word, Excel, PowerPoint) ได้ดี

ค่าตอบแทน; สำหรับพนักงานประจำ

  • เงินเดือนประจำ
  • คอมมิชชั่น
  • โบนัสตามผลงาน